Een goede website hoeft niet duur te zijn

      Geen reacties op Een goede website hoeft niet duur te zijn

Het is eigenlijk overbodig om het belang van een goede website vandaag de dag nog uit te leggen. Het internet heeft de plaats ingenomen van de Gouden Gids en het telefoonboek en bezoekers gaan hier naartoe voor snelle informatie dat binnen handbereik ligt. Het is dus zaak dat je website gevonden kan worden door deze bezoekers en dat het ze vervolgens genoeg kan blijven boeien om te blijven hangen. Hoe groter het percentage dat om welke reden dan ook afhaakt, hoe minder klanten je zal binnenhalen. Een gemiste kans dus. Het is dus belangrijk dat je een goede website hebt voor jouw bedrijf en dit hoeft vandaag de dag al lang niet meer duur te zijn.

goedkoop een website laten maken

De goedkoopste optie

De goedkoopste optie die je hebt is de website zelf maken. Dit kun je doen via platforms die je kant en klare thema’s aanleveren en die je eigenlijk alleen nog maar hoeft aan te kleden. Je betaalt dan niets, of alleen voor een persoonlijke domeinnaam en een plaats op de server wat neerkomt op ongeveer tien Euro per maand. De vraag is echter of jij bekwaam genoeg bent om zo een nieuwe website te maken en of je dan een website kunt maken die voldoende in het oog springt. Deze optie kan tijdrovend en frustrerend zijn en leidt niet altijd tot het gewenste resultaat.

goedkoop een website laten make

Een kleine investering

Soms is het beter om een kleine investering te maken en goedkoop een website laten maken door een daarin gespecialiseerd bureau. Dit hoeft niet meer te kosten dan duizend Euro. Je krijgt dan een professioneel vormgegeven website, die vindbaar is door alle grote zoekmachines en met een makkelijke interface, zodat je zelf later zonder problemen updates en aanpassingen kunt maken. Daarnaast is dit aanzienlijk makkelijker en sneller geregeld. Dat betekent dat je ook snel kunt beginnen met het werven van klanten en dat is toch waar het in de zakenwereld allemaal om draait.

Like ons!

Beveiliging

Beveiliging

Verpakkingen

Verpakkingen

Marketing

Marketing

Paul Haarhuis en Jacco Eltingh

Geef een reactie