Internetmarketing tips voor uw onderneming
In dit artikel een aantal tips voor uw onderneming, om via een website uw klanten binnen te halen.
Waar is de bezoeker
Wanneer de bezoeker vanaf Google op uw pagina komt is het van belang dat de bezoeker zich meteen thuis voelt op de website. De eerste indruk is nodig om de klant vast te houden en te trekken naar eventuele diensten of producten. In deze cursus internetmarketing bevinden zich nog veel meer tips om deze eerste indruk te verbeteren.
Stel conversie doelen in
Voordat de website in ontwikkeling gaat moeten er bepaalde doelstellingen worden gemaakt. Wat wil je bereiken met de website? Enkele voorbeelden zijn; aanmelden voor de nieuwsbrief, een dienst aanschaffen, bellen of een contactformulier invullen.
Content is koning
Wat heb jij de bezoeker van de website te bieden en waarom moet de bezoeker voor jouw kiezen? Dit zijn vragen waar je de content op de website op moet richten, wanneer dit op de website goed naar voren komt is de kans groot dat de bezoeker op de website zal blijven en zal kiezen voor jouw.
De content is ook een heel belangrijk punt wanneer het gaat om het gevonden worden in zoekmachines. Daarom is het voordat je de website inricht zaak dat je weet waar het bedrijf op gevonden moet worden. Wanneer er trefwoorden zijn die de onderneming beschrijven is het goed om te kijken naar de concurrentie, wanneer er een lage concurrentie ligt met een hoog zoekvolume is het een goede kans om daar de trefwoorden op te richten.
Meer informatie
Dit artikel geeft een inzicht in internetmarketing, zelf heb ik besloten om deze cursus internetmarketing te volgen.